000 | 01779nam a2200325 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 83015 | ||
005 | 20180902104303.0 | ||
008 | 990827s1968 xr ||||||||||||||czecze d | ||
020 | _c18.00 Kč | ||
040 |
_aSVG502 _bcze |
||
080 |
_a372.21:371.044.1/ _2h |
||
080 |
_a37 _2h |
||
100 | 1 |
_aČapková-Votrubová, Dagmar _4aut _927591 |
|
245 | 1 | 0 |
_aPředškolní výchova v díle J.A.Komenského, jeho př edchůdců a pokračovatelů / _c[Dagmar Čapková] |
250 | _a1. vyd. | ||
260 |
_aPraha : _bSPN, _c1968 |
||
300 |
_a273, [3] s. : [6] fot. příl. ; _c21 cm |
||
490 | 1 | _aDějiny školy a výchovy | |
500 | _aBibliogr. | ||
500 | _a3000 výt. | ||
500 | _aPozn. | ||
500 | _aFrontispice | ||
500 | _aObálka a vazba: Jaromír Valoušek | ||
500 | _aJmenný rejstřík | ||
500 | _aRus. a angl. rejstřík | ||
520 | 2 | _aPráce obohacuje širokým záběrem, kritickou analýzou obsáhlé literatury, zevrubnou znalostí látky a metodologickou přesností naši historickou pedagogiku. Hodnotí názory Komenského na výchovu nejmenších dětí, sleduje, jak seprohluboval v celkovém vývoji jeho díla, jaký byl jejich vztah k soudobým a tradičním směrům, jakým mezníkem jsou v stálé historicko-vývojové interakci pokrokových a konzervativních složek výchovného úsilí. Ukazuje i nasouvislosti jeho pedagogického díla s filosofickými, náboženskými a společenskými koncepcemi Předchůdci a pokračovateli Komenského se zabývá pouze skrovnou měrou. Posléze podává přehled evropského i mimoevropskéhokomeniologického hnutí. | |
653 |
_apředchůdci a pokračovatelé _aděti předškolního věku _avýchova dětí _apředškolní výchova |
||
830 | 0 |
_aDějiny školy a výchovy _949599 |
|
910 | _aSVG502 | ||
999 | _d83015 |