000 | 02129nam a2200433 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 141664 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20201120090551.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 191127s2020 xr e f 000 0 cze | ||
020 |
_a9788027120147 _q(brožováno) : _cKč 269,00 |
||
040 |
_aOLA001 _bcze _erda |
||
041 | _acze | ||
044 |
_axr _cCZ |
||
072 | 7 |
_a316.4/.7 _xSociální interakce. Sociální komunikace _2Konspekt _918 |
|
080 |
_a316.776-021.191 _2MRF |
||
080 |
_a323.23 _2MRF |
||
080 |
_a316.774:316.776.33 _2MRF |
||
080 |
_a316.628 _2MRF |
||
080 |
_a(0.062) _2MRF |
||
100 | 1 |
_aTáborský, Jiří _7ola20191059406 _4aut _923780 |
|
245 | 1 | 0 |
_aV síti (dez)informací : _bproč věříme alternativním faktům / _cJiří Táborský |
246 | 3 | _aV síti dezinformací | |
250 | _aPrvní vydání | ||
264 | 1 |
_aPraha : _bGrada Publishing, _c2020 |
|
300 |
_a224 stran ; _c21 cm |
||
336 |
_atext _btxt _2rdacontent |
||
337 |
_abez média _bn _2rdamedia |
||
338 |
_asvazek _bnc _2rdacarrier |
||
504 | _aObsahuje bibliografické odkazy | ||
520 |
_aKniha se věnuje problematice dezinformací, vlivu médií a tomu, co se mediálně prezentuje jako obecně platná pravda, a to v kontextu reklamy, marketingu, propagandy a různých druhů manipulace. _bKniha v této souvislosti radí, jak poznat emotivní strategickou manipulaci s pravdou, a dává různé mediální příklady ze společenského a politického veřejného prostoru (jak se o něčem psalo a jak se taková informace "naservírovala" čtenářům). V tomto kontextu rovněž text ukazuje, jakou cestou se ubírá myšlení šiřitelů dezinformací a jakým způsobem pracuje s příjemci těchto věcně překroucených či významově posunutých zpráv (například zpráv z "druhé ruky"). |
||
650 | 0 | 7 |
_adezinformace _7ph138026 _2czenas _966450 |
650 | 0 | 7 |
_apropaganda _7ph124645 _2czenas _966448 |
650 | 0 | 7 |
_avliv médií _7ph489477 _2czenas _966452 |
650 | 0 | 7 |
_amanipulace (psychologie) _7ph122611 _2czenas _966453 |
655 | 4 |
_apopulárně-naučné publikace _7fd131864 _2czenas _930473 |
|
910 | _aSVG502 | ||
999 | _d141664 |