000 02154nam a2200457 i 4500
001 140746
003 CZ PrSKC
005 20240423063359.0
007 ta
008 191111s2019 xr a b 000 j cze
020 _a9788026215110
_q(brožováno)
040 _aABA001
_bcze
_erda
041 _acze
044 _axr
_cCZ
072 7 _a821.162.3-3
_xČeská próza
_2Konspekt
_925
072 7 _a821-93
_xLiteratura pro děti a mládež (beletrie)
_2Konspekt
_926
080 _a821.162.3-32
_2MRF
080 _a821-93
_2MRF
080 _a94(437.3)
_2MRF
080 _a(0:82-32)
_2MRF
080 _a(0.05)793.7
_2MRF
100 1 _aŠindelářová, Renata,
_d1973-
_7xx0004561
_4aut
_926723
245 1 0 _aTajemství pokladu svatého Václava :
_bgamebook /
_cRenata Šindelářová
250 _aVydání první
264 1 _aPraha :
_bPortál,
_c2019
300 _a122 stran :
_bilustrace ;
_c21 cm
336 _atext
_btxt
_2rdacontent
336 _astatický obraz
_bsti
_2rdacontent
337 _abez média
_bn
_2rdamedia
338 _asvazek
_bnc
_2rdacarrier
490 1 _aGamebook
520 _aGamebook obsahující příběh o dobrodružné výpravě dvou dětí do české historie.
_bVojta a Klárka se dostávají do minulosti a podaří se jim navštívit dobu knížete Václava, císaře Karla IV., Jiřího z Poděbrad, císařovny Marie Terezie nebo Tomáše G. Masaryka. Každá kapitola je ukončena logickým, matematickým, jazykovým, postřehovým či jiným úkolem, který děti odkáže na pokračování v příběhu. Na některých místech se čtenáři mohou i samostatně rozhodnout, jak by dle nich měl příběh pokračovat. Děti si tak bystří hlavu i vlastní úsudek a navíc se nenásilnou formou dozvídají informace ze života našich předků. Nakladatelská anotace. Kráceno.
521 8 _aOd 9 let-modrá
651 4 _aČesko
_7ge128065
_xdějiny
_2czenas
_940606
655 4 _ačeské příběhy
_7fd133973
_2czenas
_933334
655 4 _apublikace pro děti
_7fd133156
_930553
655 4 _ačtenářské hry
_7fd133978
_2czenas
_933968
830 0 _aGamebook (Portál)
910 _aSVG502
999 _d140746