000 02433nam a2200469 i 4500
001 139811
003 CZ PrSKC
005 20191125142711.0
007 ta
008 180110s2018 xr e f 000 0 cze
020 _a9788026213277
_q(brožováno)
040 _aABA001
_bcze
_erda
041 1 _acze
_hdut
044 _axr
_cCZ
072 7 _a316.4/.7
_xSociální interakce. Sociální komunikace
_2Konspekt
_918
080 _a316.346.32-053.4
_2MRF
080 _a316.346.32-053.5
_2MRF
080 _a316.772.4
_2MRF
080 _a303.62
_2MRF
080 _a(072)
_2MRF
100 1 _aDelfos, Martine
_q(Martine France),
_d1947-
_7ola2018983752
_4aut
_967941
240 1 0 _aLuister je wel naar mij?.
_lČesky
245 1 0 _aPověz mi... :
_bjak vést profesionální rozhovor s dětmi mezi 4 a 12 lety /
_cMartine F. Delfos ; z nizozemského originálu přeložil Ruben Pellar
246 3 0 _aJak vést profesionální rozhovor s dětmi mezi 4 a 12 lety
250 _aVydání první
264 1 _aPraha :
_bPortál,
_c2018
300 _a198 stran ;
_c23 cm
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_abez média
_bn
338 _2rdacarrier
_asvazek
_bnc
504 _aObsahuje bibliografii
520 _aJak se máme dětí ptát? Jak s nimi hovořit o jejich smutku, úzkostech, fantaziích či sexualitě? Techniky a postupy, které můžeme využít, se liší podle věku, a autorka je ve své knize podrobně popisuje. Publikace je určena pro terapeuty, sociální pracovníky, učitele, právníky, policisty, studenty těchto oborů, výzkumníky i rodiče, kteří chtějí dětem lépe porozumět. Publikace, která bývá v originále i překladech opakovaně dotiskována a aktualizována, je lehce srozumitelná a oživená příklady, přehledy základních myšlenek a cvičeními. Nakladatelská anotace.
520 _aZkušená dětská psycholožka popisuje možnosti, jak zjistit, co si děti opravdu myslí a co prožívají, aniž bychom jimi manipulovali.
650 0 4 _aděti předškolního věku
_7ph119710
_2czenas
_928140
650 0 4 _aděti školního věku
_7ph119714
_2czenas
_930621
650 0 4 _ainterpersonální komunikace
_7ph121153
_2czenas
_933022
650 0 7 _arozhovor
_7ph218071
_xmetodologie
_2czenas
_967942
655 4 _ametodické příručky
_7fd132826
_2czenas
_930623
700 1 _aPellar, Ruben,
_d1949-
_7jn20010310392
_4trl
_917461
910 _aSVG502
999 _d139811