000 01719nam a2200229 4500
001 123675
005 20180902105154.0
008 150522s2013 xr ||||||||||||||czecze d
020 _a9788026204046
_q(brož.) :
_c217.00 Kč
040 _aSVG502
_bcze
072 7 _a371
_xŠkolství (organizace)
_2Konspekt
_922
080 _a37
_2h
100 1 _aSitná, Dagmar
_7jx20090218026
_4aut
_944927
245 1 0 _aMetody aktivního vyučování :
_bspolupráce žáků ve skupinách /
_cDagmar Sitná
246 1 3 _aSpolupráce žáků ve skupinách
250 _aVyd. 2.
260 _aPraha :
_bPortál,
_c2013
300 _a150 s. :
_bil. ;
_c23 cm
520 2 _aRámcové vzdělávací plány tvoří pouze "obecný rámec" vzdělávání, stanovující základní obsah výuky a vzdělávací kompetence s tím, že vlastní náplň vzdělávání, způsoby a formy předkládání učiva se ponechávají na učiteli. Příkladem vhodných, efektivních a na žáka orientovaných vyučovacích metod jsou metody aktivního učení formou spolupráce žáků ve skupinách. První část seznamuje se základní charakteristikou těchto metod, s principy jejich přípravy, zásadami vedení vyučovacích hodin a hodnocením práce žáků. Druhá část obsahuje jednotlivé vyučovací metody (např. brainstorming, hraní rolí, případová studie, mentální mapování) spolu s praktickým návodem na jejich přípravu, vedení a hodnocení. U každé vyučovací metody jsou připojeny návrhy na vhodná pracovní témata. Kniha je určena učitelům všech typů škol a studentům pedagogiky.
653 _aškolství
_ažáci
_avyučování
_avýuka
_aučení
_abrainstorming
_ahry
_asemináře
_aasertivita
910 _aSVG502
999 _d123675