000 | 01719nam a2200229 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 123675 | ||
005 | 20180902105154.0 | ||
008 | 150522s2013 xr ||||||||||||||czecze d | ||
020 |
_a9788026204046 _q(brož.) : _c217.00 Kč |
||
040 |
_aSVG502 _bcze |
||
072 | 7 |
_a371 _xŠkolství (organizace) _2Konspekt _922 |
|
080 |
_a37 _2h |
||
100 | 1 |
_aSitná, Dagmar _7jx20090218026 _4aut _944927 |
|
245 | 1 | 0 |
_aMetody aktivního vyučování : _bspolupráce žáků ve skupinách / _cDagmar Sitná |
246 | 1 | 3 | _aSpolupráce žáků ve skupinách |
250 | _aVyd. 2. | ||
260 |
_aPraha : _bPortál, _c2013 |
||
300 |
_a150 s. : _bil. ; _c23 cm |
||
520 | 2 | _aRámcové vzdělávací plány tvoří pouze "obecný rámec" vzdělávání, stanovující základní obsah výuky a vzdělávací kompetence s tím, že vlastní náplň vzdělávání, způsoby a formy předkládání učiva se ponechávají na učiteli. Příkladem vhodných, efektivních a na žáka orientovaných vyučovacích metod jsou metody aktivního učení formou spolupráce žáků ve skupinách. První část seznamuje se základní charakteristikou těchto metod, s principy jejich přípravy, zásadami vedení vyučovacích hodin a hodnocením práce žáků. Druhá část obsahuje jednotlivé vyučovací metody (např. brainstorming, hraní rolí, případová studie, mentální mapování) spolu s praktickým návodem na jejich přípravu, vedení a hodnocení. U každé vyučovací metody jsou připojeny návrhy na vhodná pracovní témata. Kniha je určena učitelům všech typů škol a studentům pedagogiky. | |
653 |
_aškolství _ažáci _avyučování _avýuka _aučení _abrainstorming _ahry _asemináře _aasertivita |
||
910 | _aSVG502 | ||
999 | _d123675 |