000 | 02176nam a2200337 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 123264 | ||
005 | 20180902105147.0 | ||
008 | 150319s2011 xr ||||||||||||||czecze d | ||
015 | _acnb002184340 | ||
020 |
_a9788073679323 _q(brož.) : _c80.00 Kč |
||
040 |
_aSVG502 _bcze |
||
072 | 7 |
_a376 _xVýchova a vzdělávání zvláštních skupin osob _2Konspekt _922 |
|
080 |
_a376 _2h |
||
100 | 1 |
_aRoučková, Jarmila _7xx0057929 _4aut _940122 |
|
245 | 1 | 0 |
_aCvičení a hry pro děti se sluchovým postižením : _bpraktické návody a důležité informace / _cJarmila Roučková |
250 | _aVyd. 2. | ||
260 |
_aPraha : _bPortál, _c2011 |
||
300 |
_a151 s. : _bil. ; _c21 cm |
||
490 | 1 | _aSpeciální pedagogika | |
504 | _aObsahuje bibliografii | ||
520 | 2 | _aÚvodní texty poskytují rodičům srozumitelnou základní orientaci o sluchovém postižení, aby lépe porozuměli smyslu uvedených her a cvičení. První dvě kapitoly jsou zaměřeny obecněji, následující části se již zabývají konkrétně vždy jednou oblastí rehabilitačního procesu. Těžištěm knihy jsou soubory nápadů, her a cvičení pro rozvíjení dané oblasti. Cvičení jsou řazena přibližně podle vývojového stupně a jsou vhodná pro děti raného až předškolního věku. Většinu uvedených her a cvičení lze využít i u slyšících dětí, jsou vhodné zvláště pro ty, které mají komunikační problémy (opožděný vývoj řeči, dysfázie). Knihu využijí zejména rodiče malých dětí se sluchovým postižením a učitelky mateřských škol, které mají ve třídách integrované dítě se sluchovou vadou. | |
650 | 4 | _ahearing impaired children | |
650 | 4 | _apreschool children | |
650 | 4 | _acare and education | |
650 | 4 | _aeducational games | |
653 |
_aspeciální pedagogika _aděti se sluchovým postižením _aděti předškolního věku _akomunikace _ahry _acvičení _avývoj řeči _avývoj sluchu _azrakové vnímání _ačtení |
||
830 | 0 | _aSpeciální pedagogika (Portál) | |
856 | 4 |
_yObsah _uhttp://toc.nkp.cz/NKC/201108/contents/nkc20112184340_1.pdf |
|
901 |
_b9788073679323 _f2. vyd. _o20110906 |
||
910 | _aSVG502 | ||
999 | _d123264 |