000 02176nam a2200337 4500
001 123264
005 20180902105147.0
008 150319s2011 xr ||||||||||||||czecze d
015 _acnb002184340
020 _a9788073679323
_q(brož.) :
_c80.00 Kč
040 _aSVG502
_bcze
072 7 _a376
_xVýchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
_2Konspekt
_922
080 _a376
_2h
100 1 _aRoučková, Jarmila
_7xx0057929
_4aut
_940122
245 1 0 _aCvičení a hry pro děti se sluchovým postižením :
_bpraktické návody a důležité informace /
_cJarmila Roučková
250 _aVyd. 2.
260 _aPraha :
_bPortál,
_c2011
300 _a151 s. :
_bil. ;
_c21 cm
490 1 _aSpeciální pedagogika
504 _aObsahuje bibliografii
520 2 _aÚvodní texty poskytují rodičům srozumitelnou základní orientaci o sluchovém postižení, aby lépe porozuměli smyslu uvedených her a cvičení. První dvě kapitoly jsou zaměřeny obecněji, následující části se již zabývají konkrétně vždy jednou oblastí rehabilitačního procesu. Těžištěm knihy jsou soubory nápadů, her a cvičení pro rozvíjení dané oblasti. Cvičení jsou řazena přibližně podle vývojového stupně a jsou vhodná pro děti raného až předškolního věku. Většinu uvedených her a cvičení lze využít i u slyšících dětí, jsou vhodné zvláště pro ty, které mají komunikační problémy (opožděný vývoj řeči, dysfázie). Knihu využijí zejména rodiče malých dětí se sluchovým postižením a učitelky mateřských škol, které mají ve třídách integrované dítě se sluchovou vadou.
650 4 _ahearing impaired children
650 4 _apreschool children
650 4 _acare and education
650 4 _aeducational games
653 _aspeciální pedagogika
_aděti se sluchovým postižením
_aděti předškolního věku
_akomunikace
_ahry
_acvičení
_avývoj řeči
_avývoj sluchu
_azrakové vnímání
_ačtení
830 0 _aSpeciální pedagogika (Portál)
856 4 _yObsah
_uhttp://toc.nkp.cz/NKC/201108/contents/nkc20112184340_1.pdf
901 _b9788073679323
_f2. vyd.
_o20110906
910 _aSVG502
999 _d123264