Základy marketingu / Miroslav Karlíček a kolektiv

By: Karlíček, Miroslav, 1979- [Autor]Material type: TextTextLanguage: čeština Publisher: Praha Grada Publishing 2018Edition: 2., přepracované a rozšířené vydáníDescription: 285 stran : ilustrace ; 24 cmContent type: text Media type: bez média Carrier type: svazekISBN: 9788024758695Subject(s): marketingGenre/Form: kolektivní monografie Summary: Kniha vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně, čtivě a dokládá je množstvím praktických příkladů.
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Knihy Knihy Oddělení pro dospělé
Naučná literatura
naučná pro dospělé 658 (Browse shelf(Opens below)) Available 320700173384

Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy

Kniha vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně, čtivě a dokládá je množstvím praktických příkladů.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha