Učíme děti zvládat úzkost, obavy a stres : cvičení pro mladší školní věk / Deborah M. Plummer ; [z anglického originálu ... přeložila Denisa Šmejkalová]

By: [aut]Contributor(s): Šmejkalová, Denisa [01-Překladatel]Material type: TextTextLanguage: čeština Original language: angličtina Publication details: Praha : Portál, 2013 Edition: Vyd. 1Description: 133 s. : il. ; 23 cmISBN: 9788026203773 :Subject(s): psychologie psychika děti úzkost stres zvládání psychoterapie metodické příručkyScope and content: Kniha přináší pedagogům základní informace, metodické postupy a jednotlivé listy cvičení, které mohou využít při výuce.Cílem je naučit dítě uvědomovat si a pojmenovat vlastní pocity i myšlenky a jejich spojitost s určitým jednáním u sebe i u druhých. Rozvíjí schopnost dítěte zvládnout změny, které s sebou nese život, stresující situace i reakce s tím spojené, tj. úzkost, strach, obavy, apod. Při individuálních i skupinových cvičeních děti pracují s představami a pocity, využívají reminiscenční techniky, učí se jak přijímat nové a neznámé. Slovní cvičení jsou kombinována s výtvarným vyjádřením.
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Knihy Knihy Oddělení pro dospělé
naučná pro dospělé 159.9 (Browse shelf(Opens below)) Available 320700159529

Obsahuje bibliografii

Kniha přináší pedagogům základní informace, metodické postupy a jednotlivé listy cvičení, které mohou využít při výuce.Cílem je naučit dítě uvědomovat si a pojmenovat vlastní pocity i myšlenky a jejich spojitost s určitým jednáním u sebe i u druhých. Rozvíjí schopnost dítěte zvládnout změny, které s sebou nese život, stresující situace i reakce s tím spojené, tj. úzkost, strach, obavy, apod. Při individuálních i skupinových cvičeních děti pracují s představami a pocity, využívají reminiscenční techniky, učí se jak přijímat nové a neznámé. Slovní cvičení jsou kombinována s výtvarným vyjádřením.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha