Strukturované učení : vzdělávání dětí s autismem a jinými vývojovými poruchami / Věra Čadilová, Zuzana Žampachová

By: Čadilová, Věra, 1959- [aut]Contributor(s): Žampachová, Zuzana [Autor]Material type: TextTextSeries: Speciální pedagogika (Portál)Publication details: Praha : Portál, 2008 Edition: Vyd. 1Description: 405 s. : il. ; 21 cmISBN: 9788073674755Other title: Vzdělávání dětí s autismem a jinými vývojovými poruchami [Other title]Subject(s): autistic children | education | teaching methods | special education | strukturované učení autistické děti speciální pedagogika vyučovací metody výchova a vzděláváníOnline resources: Obsah Scope and content: Kniha shrnuje dosavadní zkušenosti s metodikou strukturovaného učení v Česku. Popisuje principy intervenční strategie, která je založena na individuálních potřebách, schopnostech a deficitech dětí s poruchou autistického spektra a jiných neurovývojových poruch. Autorky se věnují aplikaci závěrů speciálněpedagogického vyšetření a seznamují čtenáře s diagnostickými nástroji, které lze využít při sestavování vzdělávacích strategií. Dále popisují specifika přístupů k dětem podle míry adaptability, sociálního chování, komunikačních dovedností a problémů chování. Kniha je určena speciálním pedagogům v poradenských zařízeních, ve školách všech typů, studentům speciální pedagogiky, asistentům pedagoga, osobním asistentům, ale i rodičům dětí.
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Knihy Knihy Sklad
Naučná literatura
naučná pro dospělé 376 (Browse shelf(Opens below)) Available 320700159491

Obsahuje bibliografii.

Kniha shrnuje dosavadní zkušenosti s metodikou strukturovaného učení v Česku. Popisuje principy intervenční strategie, která je založena na individuálních potřebách, schopnostech a deficitech dětí s poruchou autistického spektra a jiných neurovývojových poruch. Autorky se věnují aplikaci závěrů speciálněpedagogického vyšetření a seznamují čtenáře s diagnostickými nástroji, které lze využít při sestavování vzdělávacích strategií. Dále popisují specifika přístupů k dětem podle míry adaptability, sociálního chování, komunikačních dovedností a problémů chování. Kniha je určena speciálním pedagogům v poradenských zařízeních, ve školách všech typů, studentům speciální pedagogiky, asistentům pedagoga, osobním asistentům, ale i rodičům dětí.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha