Každý je na něco chytrý : jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence / Thomas Armstrong ; [z anglického originálu ... přeložil Martin Škapa ; ilustrace Marieka Heinlen]

By: Armstrong, Thomas, 1951- [aut]Contributor(s): Heinlen, Marieka [02-Ilustrátor] | Škapa, Martin [01-Překladatel]Material type: TextTextLanguage: čeština Original language: angličtina Publication details: Praha : Portál, 2011 Edition: Vyd. 1Description: 253 s. : il. ; 23 cmISBN: 9788026200192 :Subject(s): inteligence talent rozvoj osobnosti výchova dítěte populárně naučná literaturaScope and content: Být inteligentní znamená víc než jenom dostávat ve škole dobré známky, řešit rychle matematické úlohy a naučit se nazpaměť co nejvíc faktů. Znamená to víc než mít jen vysoké IQ. Kniha pomáhá dětem ve stáří kolem osmého až dvanáctého roku pochopit, "na co jsou chytré" a jak mohou své přednosti využít k tomu, aby se rozvíjely i v jiných oblastech. Pracuje s osmi druhy inteligence, jak je formulovala teorie mnohočetné inteligence Howarda Gardnera. Děti mohou zjišťovat, jestli jsou "chytré na slova", "hudebně chytré", "chytré na logiku", "obrazově chytré", "tělesně chytré", "chytré na lidi", "chytré na sebe" či "chytré na přírodu". Dobře strukturovanou knihu mohou využít nejen děti samy, ale i rodiče, pedagogové a vychovatelé, kteří se v individuálních i skupinových programech zaměřují na všestranný rozvoj dětí a chtějí je podpořit v tom, že každé z nich má nějaké přednosti a svůj způsob, jak se rozvíjet v oblastech, v nichž se mu zatím moc nedaří.
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Knihy Knihy Oddělení pro mládež
naučná pro děti M 159.9 (Browse shelf(Opens below)) Available 320700156084

Být inteligentní znamená víc než jenom dostávat ve škole dobré známky, řešit rychle matematické úlohy a naučit se nazpaměť co nejvíc faktů. Znamená to víc než mít jen vysoké IQ. Kniha pomáhá dětem ve stáří kolem osmého až dvanáctého roku pochopit, "na co jsou chytré" a jak mohou své přednosti využít k tomu, aby se rozvíjely i v jiných oblastech. Pracuje s osmi druhy inteligence, jak je formulovala teorie mnohočetné inteligence Howarda Gardnera. Děti mohou zjišťovat, jestli jsou "chytré na slova", "hudebně chytré", "chytré na logiku", "obrazově chytré", "tělesně chytré", "chytré na lidi", "chytré na sebe" či "chytré na přírodu". Dobře strukturovanou knihu mohou využít nejen děti samy, ale i rodiče, pedagogové a vychovatelé, kteří se v individuálních i skupinových programech zaměřují na všestranný rozvoj dětí a chtějí je podpořit v tom, že každé z nich má nějaké přednosti a svůj způsob, jak se rozvíjet v oblastech, v nichž se mu zatím moc nedaří.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha