Psychologické aspekty vzdělávání dospívajících : rozvoj sociálních dovedností v prostředí střední školy, školní úspěšnost a motivace ke vzdělávání, interakce s vrstevníky, rizikové chování a jeho prevence / Lenka Krejčová
Material type: TextSeries: Pedagogika (Grada)Publication details: Praha : Grada, 2011 Edition: Vyd. 1Description: 226 s. : il. ; 21 cmISBN: 9788024734743Subject(s): socializace sociální dovednosti dospívající motivace střední školy rizikové chování prevence (sociální práce) psychologické aspekty vzděláváníGenre/Form: příručkyScope and content: Publikace se primárně zabývá procesem socializace a rozvojem sociálních dovedností dospívajících v prostředí střední školy. V této souvislosti se věnuje také motivaci středoškolských studentů ke školní práci, interakci s vrstevníky i učiteli, výskytu rizikového chování ve škole a jeho prevenci. Prezentované informace jsou založeny na soudobých tuzemských i zahraničních výzkumech i současné praxi středních škol v ČR.Publikace je určena studentům učitelství a učitelům se zaměřením na terciární vzdělávání. Mohou z ní čerpat také studenti psychologie a pedagogiky, kteří se věnují práci s dospívajícími. V neposlední řadě je užitečná poradenským pracovníkům, kteří působí ve školských poradenských zařízeních.Item type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
Knihy | Oddělení pro dospělé | naučná pro dospělé | 37 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 320700153651 |
Obshuje grafy, tabulky
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
Publikace se primárně zabývá procesem socializace a rozvojem sociálních dovedností dospívajících v prostředí střední školy. V této souvislosti se věnuje také motivaci středoškolských studentů ke školní práci, interakci s vrstevníky i učiteli, výskytu rizikového chování ve škole a jeho prevenci. Prezentované informace jsou založeny na soudobých tuzemských i zahraničních výzkumech i současné praxi středních škol v ČR.Publikace je určena studentům učitelství a učitelům se zaměřením na terciární vzdělávání. Mohou z ní čerpat také studenti psychologie a pedagogiky, kteří se věnují práci s dospívajícími. V neposlední řadě je užitečná poradenským pracovníkům, kteří působí ve školských poradenských zařízeních.
There are no comments on this title.