Public relations jako ovlivňování mínění : [teorie a praxe efektivního PR, aktivní a reaktivní PR, PR a komunikační kanály, PR a hegemonie mocenských elit, jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat] / Jozef Ftorek

By: Ftorek, Jozef, 1973- [aut]Material type: TextTextSeries: ManažerPublication details: Praha : Grada Publishing, 2009 Edition: 2., rozšíř. vydDescription: 195 s. : il. ; 24 cmISBN: 9788024726786Subject(s): public relations masmédia media relations propaganda veřejné mínění reklama marketing žurnalistika komunikace propagace
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Knihy Knihy Oddělení pro dospělé
naučná pro dospělé 659 (Browse shelf(Opens below)) Available 320700151420

Obsahuje bibliografii.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha