Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingvé komunikace / kolektiv autorů pod vedením Barbory Osvaldové a Jana Halady

By: Osvaldová, Barbora, 1950- [aut]Contributor(s): Halada, Jan, 1942- [Autor]Material type: TextTextPublication details: Praha : Libri, 2007 Edition: 3., rozšířené vydáníDescription: 263 s. : il. ; 21 cmISBN: 9788072772667 :Subject(s): žurnalistika | marketingová komunikace | žurnalistika marketingGenre/Form: výkladové slovníkyScope and content: Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů, tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích.
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Status Date due Barcode
Knihy Knihy Oddělení pro dospělé
naučná pro dospělé 070 (Browse shelf(Opens below)) Available 320700145290

Obsahuje bibliografii

Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů, tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha